, , , ,

Ogłoszenia parafialne

20:26

Ostatnio spotkała mnie podwójna niespodzianka, ponieważ wygrałam candy i to aż na dwóch blogach.
Pierwsze u Moniki z bloga http://insideproject8.blogspot.com/, gdzie miałam możliwość wyboru naklejki ściennej ze sklepu, który Monika prowadzi. Postanowiłam wykorzystać tą sytuację i dokończyć pokoik najmłodszej córeczki, w którym jeszcze sporo rzeczy brakuje, a jedna ściana, cała biała, była taka pusta i smutna. Wybrałam taką naklejkę, ale w kolorze szarym:


Naklejka już do mnie dotarła, ale jeszcze czeka na przyklejenie. Efekt końcowy pokażę Wam niestety innym razem. Tymczasem serdecznie polecam Wam sklep http://naklejki4you.istore.pl, gdzie znajdziecie świetne wzory. Mi samej było na prawdę ciężko wybrać.
Drugą paczuszkę z prezentami otrzymałam od Natalii z bloga http://waniliowylawendowybialy.blogspot.com. I muszę Wam powiedzieć, że jej paczuszka pachniała na prawdę waniliowo! Z nutką cynamonu, jak przystało na świąteczną aurę :) Oto co dostałam:


Wśród nagród przewidzianych w candy i bonusów, znalazłam również kartkę świąteczną, której się zupełnie nie spodziewałam. Napisana specjalnie dla mnie, wraz z życzeniami świątecznymi, za które serdecznie dziękuję. Natalko, jesteś bardzo ciepłą i przyjazną osóbką, dziękuję Ci za te prezenty! Wszystko się przyda, już zrobiłam domowej roboty cukier waniliowy, a foremki czekają na swoje pięć minut przy kolejnej porcji pierników:)
A co u mnie? Chciałoby się napisać, że wpadłam w świąteczny wir przygotowań, a niestety jest zupełnie na odwrót. Całą rodzinką od ponad tygodnia chorujemy i sił starcza na niewiele. A najbardziej wykańczająca jest ta "niemoc", która obala moje wszelkie plany i nie pozwala działać. Coś okropnego. Na pocieszenie ubraliśmy już nasze zielone drzewko, które udało nam się kupić na szybko, w trakcie powrotu... od lekarza. 


I na koniec mam ogromną prośbę... Wystartowałam ostatnio w dwóch konkursach z moim kalendarzem adwentowym (dla przypomnienia TUTAJ). Będzie mi ogromnie miło jeśli zagłosujecie na niego o TUTAJ (konkurs na blogu Addicted to Crafts), mój projekt znajduje się pod numerem 45. Drugi konkurs został ogłoszony na portalu Urządzamy.pl, a moja praca znajduje się pod numerem 32. 
I wybaczcie, że w sumie taki post o wszystkim i o niczym... Jestem ciekawa kto doczytał do końca;) Miłego wieczorku Wam życzę, ja zmykam pod kołderkę się kurować.

Zobacz również

21 komentarze

  1. Dużo dużo zdrówka dla całej rodzinki. Miejmy nadzieję, że zarazki znikną już na początku nowego tygodnia. Głosy oczywiście oddane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu:* No oby te zarazki poszly precz, bo jak na razie recepta na antybiotyk juz czeka...

      Usuń
  2. Gratulacje wygranych !
    Drzewko zapowiada sie super !
    Czekam na więcej :)
    I zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak tylko słońce dopisze, porobie zdjecia i wrzuce na bloga:)

      Usuń
  3. Kochana Madziu. Ogromnie cieszę się, że mogłąm sprawić ci radość tymi upominkami, no i że się spodobały;) Gratuluję też drugiej wygranej;) A choineczka, aż u Mnie pachnie;) Czekam na ubraną;):):)) Buziaczki i zdrowiej szybciutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I zapomniałam dodać, że bardzo dziękuję ci za miłe słowa;):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki dostałaś:) Już zagłosowałam, życzę wygranej:)
    Pozdrowionka
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych:)
    I dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia!!! Pozazdrościć prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi hi hi , ja doczytałam.
    Fajne nagrody i w wolnej chwili zagłosuję, buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że jesteś zadowolona :). Mam nadzieję, że pokażesz jak wygląda w relau, kiedy będzie na ścianie.
    Druga nagroda też extra - gratuluję <3.
    Zdrowia!!! Zaraz looknę na kalendarz. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak wspaniałych wygranych i życzę powodzenia w konkursach,trzymam kciuki :)
    Takie drzewko i mi się marzy,prawdziwe,pachnące ale nie wiem czy coś z tych marzeń wyjdzie
    Zdrówka życzę,kuruj cie się bo to już tylko tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i szybkiego powrotu do zdrowia. Ps. zagraj koniecznie w Lotka-z takim szczęściem kto wie:-) Buziaki K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluje,takich cudownych wygranych:))

    OdpowiedzUsuń
  14. If you dont know precisely what you want or need, you should think over the following conclusions.
    online for kids games

    OdpowiedzUsuń
  15. Doczytałam do końca i życzę mnóstwa zdrowia, sił i radości oraz Wesołych Świąt!
    Buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.