, , , , , , , ,

Z innej perspektywy

17:37


Witajcie!
Zrobiłam kilka nowych wizualizacji salonu. W sumie już jakiś czas temu były gotowe, tylko z braku czasu dopiero teraz je Wam pokazuję. Dziś odsłaniam część naszej "jadalni". Stół i krzesła już mamy postawione w takim układzie. Kredens oraz sekretarzyk też nie zmieni swojego miejsca. Niby nic się nie zmieniło... ale jednak jest inaczej. Wszystko za sprawą oświetlenia, którym chcę zaakcentować nasz stół. Długo szukałam czegoś odpowiedniego i w końcu jestem zadowolona z wyboru. Padło na lampy od polskiego producenta o ciekawych, dekoracyjnych kształtach. Wybrałam kilka wzorów, które zostaną zawieszone na różnej wysokości i odstępach. Czemu? Może dlatego, żeby nie było zbyt klasycznie i poważnie. Albo po to, aby wykonawca mógł się popukać po głowie;)



Za odnowionym kredensem ścianę przemalujemy na szaro. Bardzo lubię tego typu kontrasty, kiedy meble grają pierwsze skrzypce na tle ciemniejszej ściany. A że mam fioła na punkcie szarości, w końcu będę mogła je i u siebie zastosować. Dzięki temu, że nasz salon jest całkiem dobrze doświetlony w ciągu dnia, nie boję się, że będzie u nas za ciemno.


Na razie jeszcze ta szara ściana na wizualizacji świeci pustkami. Zostawiłam na niej miejsce na późniejsze aranżacje w białych i czarnych ramkach, zdjęcia rodzinne czy inne dekoracje. Obok sekretarzyka planuję również lampę stojącą, która doświetli mój prywatny kącik w salonie.


Lampy, które wykorzystałam w projekcie dostępne są TUTAJ w kolorze białym lub czarnym.

Ps. A jak Wam się podoba nowa odsłona bloga?
Chciałam, żeby było lżej i bardziej przejrzysto. Udało się?

Buziaki
Magda

Zobacz również

37 komentarze

  1. Jestem pełna zachwytu,co za cudowny klimat.Piekne te lampy,i cała reszta. Co do bloga to pozytywna zmiana:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt zamierzony osiągnięty-jest przejrzyście i jasno :) A wnętrze szykowne i eleganckie i tak czyściutko -pięknie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jak będzie pięknie,napatrzeć się nie mogę...podziwiam,wzdycham i trochę zazdroszczę ale tak pozytywnie :))) Trzymam kciuki by wszystko poszło jak po maśle!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Przede mną żmudne i długie dopinanie wszystkich detali do końca.

      Usuń
  4. Twój dom jest jak z katalogu! Ah, aż jeszcze raz obejrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie brak mi słów,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wnętrze. Mogłabym w takim mieszkać i na pewno czułabym się dobrze. Elegancko, bez przepychu, gustownie i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko jest piękne i niezwykle klimatyczne:) zarówno salon jak i nowa odsłona bloga :) mam jedną z tych lamp w sypialni :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mogę gapić się na to wnętrze - nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne lampy nad stołem :) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja absolutnie jestem zakochana w stole;) Co ja bym dala zebys zaprojektowala cos u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, to zapraszam:) Czas żebym wróciła do pracy w końcu;)

      Usuń
  11. Pełen zachwyt! Cudnie to zaaranżowałaś! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciukasy, żeby efekt końcowy wyszedł równie, jak nie jeszcze piękniej! Wizualizacje zachwycają! Zdolna Pani Architekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu... wow
    jestem zachwycona!
    zapraszam na lasagne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te lampy sa po prostu rewelacyjne!Az trudno iwierzyc, ze ro nasz rodzimy design:-)cala wizualizacja swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to nasz rodzimy design, a przynajmniej kilka z tych lamp, bo jedną z nich znalazłam dziś u włoskiego producenta. Reszty nie udało mi się wyszukać u innych, choć widziałam kilka o podobnym kształcie, ale nie identycznym, więc mogli się Polacy zainspirować;)

      Usuń
  15. Jest pięknie! Elegancko i klasycznie, ale bardzo lekko i niewymuszenie! Gratuluję konsekwencji w realizacji pomysłów :-) Lampy boskie - wszystkie! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Długo szukałam tych lamp, tak żeby pasowały do siebie i nie odbierały sobie nawzajem uroku. Myślę, że się udało:D

      Usuń
  16. Madzia zdecydowanie Ci się udało wszystko wygląda bajecznie.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostota i elegancja, wszystko ze sobą fajnie współgra, a blog prezentuje się świeżo i przejżyście, super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt boski, zarówno nowej odsłony bloga jak i aranżacji. Jest delikatnie, świeżo i elegancko. Pozdrawiam cieplutko, K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna aranżacja. A lampy niesamowite.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie to wszystko jest cudne. Wnetrze idealne!
    Lampy w takiej ilosci stanowia przeinteresujaca dekoracje, bardzo podoba mi sie ten pomysl.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) Tak właśnie chciałam, żeby lampy nad stołem nie były tylko funkcjonalne, miały nadać wnętrzu to "coś" i być przeciwwagą dla poważnych mebli tuż za nimi.

      Usuń
  21. Wszystko jest piękne. Całość prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Magdo, gościłam już parę razy u Ciebie. Twój dom jest tak piękny i profesjonalnie urządzony, że nie wiedziałam co tu powiedzieć :) Te piękne meble i ta przestrzeń..ach..:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja pierwszy raz u Ciebie, ale już mi się podoba. Salon przepiękny białe meble, drzewo, cegła na ścianie to jest coś co bardzo lubię :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że skygarden zagościła już w tym wnętrzu na stałe:)? I wspaniale do niego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały kontrast białych mebli z ciemną ścianą! Takie rozwiązania obserwuję tylko u najodważniejszych! brawo! :) FORUM pozdrawia! http://forumwnetrzarskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest przejrzyście :-) Efekt zamierzony uzyskany !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. lampy nad stołem to moje niedoścignione marzenia....mam inne u siebie ale o tych nadal marzę;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie!!!! Zakochałam się w Twoim domu :-)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.