, , , , , , ,

9 wiosennych plakatów do druku

10:17

Słuchajcie, wiosna idzie, wiosna!
Nawet jeśli u Was jeszcze śnieg za oknem. Nawet jeśli plucha pod butami. Albo mroźny wiatr wciskający się w zakamarki płaszczy i zimowych kurtek. Wiosna idzie i świetnie, bo stęskniłam się za nią bardzo.
Wczoraj zaplanowałam tegoroczny warzywnik, kupiłam nasiona i przemyślałam jakimi kwiatami chcę obsadzić rabatki i donice. W domu co jakiś czas pojawiają się świeże kwiaty cięte, albo kolejne cebulowe, których uroku nie potrafię sobie odmówić pomimo szybkiego ich przemijania. Na ogrodzie porobiłam pierwsze porządki, głównie pozbierałam liście, które przywiało z okolicznych drzew oraz zabezpieczyłam rabatki i grządki przed naszym kotem, który bynajmniej nie podjadał roślinek, nic z tych rzeczy...To już kolejny raz, kiedy musiałam się zmierzyć z tą przykrą niespodzianką, o której wolałabym więcej nie wspominać.
Wiosną najlepiej o nowe plany i powiew wiosennej świeżości. W salonie stanęła już nowa sofa, więc czekam tylko na piękne słońce, aby porobić zdjęcia:))) Czekam jednak niecierpliwie, bo bardzo chciałabym już teraz (natychmiast!) ją Wam pokazać, jestem tak z niej zadowolona:))) Poza tym wciąż brakuje mi chwili, aby pokazać Wam zmiany w pokoju córki, która doczekała się nowego, dorosłego łóżeczka! Sporo się zatem zmieniło, zwłaszcza że ostatni raz pokazywałam Wam ten pokój rok temu! Mam jeszcze parę pomysłów w zanadrzu, jak i kolejne meble wyszperane do przerobienia, więc cóż... nie mogę się doczekać tej wiosny! Chciałabym już móc otwierać okna na oścież i suszyć pranie na dworze. Chciałabym sadzić, przesadzać i relaksować się w ogrodzie. Chciałabym w krótkim rękawku wyjść rano na świeże powietrze i rozkoszować się nawet tym jeszcze lekko chłodnym porankiem. Wiosno, przybywaj!!

No dobra, ale o plakatach miało być, a ja tu plotę na potęgę. Więc słuchajcie moi mili, mam dla Was nie lada gratkę:
piękne WIOSENNE PLAKATY autorstwa Ewy Leszczuk. Zupełnie za darmo!


Plakaty możecie pobierać klikając na dany obrazek. Drukować je można do maksymalnego formatu A3. A jeśli macie ochotę na większy - piszcie do Ewy :) Plakaty nie są do użytku komercyjnego, jedynie na użytek własny.










I jak?? Prawda, że cudowne???? Ja jestem w nich zakochana i zdecydowanie z takim pięknym dodatkiem uda mi się należycie powitać wiosnę:)))

Ewa, z zawodu graficzka i architekt wnętrz, prowadzi na Facebooku sklep ze swoimi ozdobami do domu, a dodatkowo udostępnia swoje plakaty za darmo do pobrania! Kobieta anioł normalnie!! Plakaty możecie też pobierać z darmowego katalogu Ewy, gdzie co jakiś czas dodaje swoje nowe prace. Czy to nie cudowne, że istnieją na świecie tacy szczodrzy i bezinteresowni ludzie?!

Pozdrawiam
Magda

Zobacz również

25 komentarze

  1. Tak, wiosnę już troszeczkę czuć, ptaszki śpiewają, dzionek jakby dłuższy :)
    Dziękuję za podzielenie się grafikami, zajrzałam na fb Pani Ewy, cudne rzeczy tworzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jeden jelonek siedzi na tapecie :) piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie wiesz jak ja tęsknię za otwartymi oknami na oścież , o wyjściu w majtkach do ogrodu, hi hi hi.
    Grafiki piękne. Ja dzisiaj bawię sie w malarkę , hi hi hi, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne U mnie wczoraj zawisł malutki z pod moich rąk ale sie nie umywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku mogę jedynie posiać w koszach warzywa i to tez nie za wiele :( wkoło domu ciągle mam tak ogromne błoto, że aż to mnie przeraża :( a szkoda mi pieniędzy na trawę w rolkach.
    Cudowne plakaty :) pobieram i drukuję Julii się spodobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy można zapytać jaką sofę wybrałaś? Jestem własnie na etapie poszukiwania. Plakaciki słodkie, kradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Złota kobieta! Jelonek mnie zachwycił!!! Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, plakaty są przecudne i przeslodkie. Takie bardzo wiosenne. Jestem ciekawa zmian w pokoju córki i oczywiście nowej sofy. Czekam na kolejne wpisy niecierpliwie :) udanego weekendu i dużo słońca Madziu :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite plakaty! Zaraz biorę się za przeglądnięcie całego katalogu plakatów autorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Na pewno zagoszczą w moim domu. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne plakaty! Ruda skradła moje serce :-) Ależ jestem ciekawa, jaką kanapę wybrałaś! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Plakaty są przepiękne i zupełnie za darmo, wow !!! Kochana Kobietka <3 Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  13. Plakaty są śliczne. Ja jestem trochę tępa jeśli chodzi o takie rzeczy. :/ Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, czy jeśli pójdę do punktu ksero, które oferuje różne wydruki, to mi to wydrukują na jakimś ładnym papierze i w dobrej jakości, żeby wyglądało to jak plakat? Ciekawe ile takie coś by kosztowało... Bo u mnie drukarka jest jakaś beznadziejna i wydruk bym miała na zwykłej kartce od drukarki, a to troche słabo, żeby mogło zawisnąć na ścianie. Jak Wy drukujecie takie plakaty? :P Przepraszam za takie głupie pytania (wstyd mi). :( K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieto, spadłaś mi z nieba. Właśnie szukam świeżutkich grafik na wiosnę :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te plakaty. Wszystkie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. znakomita estetyka pani Ewy :) zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne - coś cudownego! Taki ciepły i sympatyczny klimat przebija przez wszystkie te projekty! Aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne plakaty, nic tylko ściągać i drukować - do tych cudeniek warto znaleźć dobrą drukarnię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są cudowne!!!!! Ja dobrze, że są jeszcze tacy dobrzy ludzie na tym świecie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.