, , , , ,

Kontury. wiosenna edycja 2015

11:25


W pierwszy dzień wiosny wrocławski Browar Mieszczański przeżywał istne oblężenie. Druga edycja targów sztuki użytkowej kontury. przyciągnęła ogrom zwiedzających. To jedyne tego typu wydarzenie we Wrocławiu, gdzie w jednym miejscu można było zobaczyć tak różnorodne przedmioty wytwarzane z wielkim sercem. Uzbrojona w swój aparat, zaopatrzona w wygodne obuwie i ciepłą kurtkę (wiosna wiosną, ale za grubymi murami browaru potrafi być naprawdę chłodno!) stawiłam się na miejscu koło południa. Pogoda iście wiosenna zwiastowała dobry dzień:)


Na miejscu przywitał mnie zachęcający aromat serwowanych swojskich dań z ustawionych gęsto food trucków. Okazało się, że konturom. towarzyszył Festiwal Food Trucków i Zacnego Piwa! Kilkadziesiąt wozów kusiło bogatą ofertą i świeżymi produktami, z których przygotowywano na naszych oczach same pyszności. 


 A teraz zapraszam do środka konturów. na subiektywny przegląd ciekawostek ze świata polskiego designu.
W środku Browaru czekało na odwiedzających kilkudziesięciu wystawców z bogatą ofertą mebli, oświetlenia, rękodzieła i innych artykułów wyposażenia wnętrz. Zaczynamy!

  • Piękne wzorzyste poduszki i produkcja materiałów designpolski.com. Ciekawa propozycja dla szukających niebanalnych wzorów i dobrej jakości materiałów.
  • Zabawki i ozdoby hand made - pozachodzie.com Tutaj poczyniłam pierwszy zakup prezentów dla moich dzieci. Królik baletnica z małą córeczką skradły moje serce i mają teraz swój domek w pokoju mojej córki:D 
  • Torby i akcesoria hand made - Nerola.

  • Lusterka w fantazyjnych ramach od merrymeet.me. W ich ofercie znajdziecie ręcznie robioną biżuterię i inne artykuły wyposażenia wnętrz. Warto do niech zajrzeć!


  • Renowacja starych foteli tworzona z wielką przyjemnością - retrofrajda.pl
  • Grafiki od Decotive, których z ciekawością wypatrywałam, nie zawiodły mnie na żywo. Kilka słów na ich temat mogliście przeczytać tutaj.
  • Koty, koty, koty i inne Wytwory.
  • Kilka stoisk opanowały wydawnictwa ze świetnymi pozycjami książek dla dzieci i nie tylko. Skusiłam się na kilka pozycji i nie żałuję. Pięknie wydane, baaaardzo fajne ilustracje z ciekawą fabułą. Moje dzieci lubią taki książki, a ja jako rodzic tym bardziej:) Wydawnictwo EneDueRabe, Wydawnictwo Format, Wydawnictwo Zakamarki - warto do nich zajrzeć.
  • Lampy które wpadły mi w oko: po lewej pełna Profizorka, w środku pełen recykling z kolorowych butelek wykonany przez Some Things.
  • Na zdjęciu po prawej stoisko z dekoracjami florystycznymi od Zielonej Wrony.
  • I na koniec deski, dechy, deseczki w fantazyjnych kształtach, stworzonych przez matkę naturę, a przerobionych na deski do serwowania/krojenia przez Dechy w Dechę.


Jak widzicie było różnorodnie, choć to zaledwie namiastka wystawiających się na konturach artystów. Nie sposób jednak opisać wszystkiego. Nie sposób też polubić wszystko;) Jednak najważniejsze jest to, że na konturach każdy znajdzie coś dla siebie! :)


Ps. nie wiem czy wiecie, ale już jutro odbędzie się pierwsze spotkanie w ramach BlogINtalk, na które wybieram się do Krakowa:) Już się nie mogę doczekać! Ps. odwiedźcie koniecznie stronę wydarzenia, organizowanego przez Blogi Wnętrzarskie, gdzie dowiecie się w jakich miastach będą kolejne spotkania! 

Pozdrawiam
Magda

Zobacz również

10 komentarze

  1. cudeńka tam były , fajny kliacik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych rzeczy! Żałuję, że Wrocław jest na drugim końcu Polski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam I było cudnie Z dechami przepadłam Wszystkie chyba podotykałam
    Do zobaczenia na BlogInTalk

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna relacja... widać, że było cudownie...
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam :) I nawet mały post z wizyty skrobnęłam ;) Twoje zdjęcia zdecydowanie piękniejsze i bardziej oddają klimat imprezy! Było naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super relacja, bardzo dziękujemy za miłe słowa :)

    Pozdrawiam
    Aife /merrymeet.me

    OdpowiedzUsuń
  7. Istny raj dla mnie! Szkoda, że mieszkam tak daleko od Wrocławia ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jest zobaczyć kontury innymi oczami! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta przestrzeń, w której odbyły się Kontury :)

    PS. Dzięki za dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.