, ,

Wyniki konkursu "Żyj pełną parą"

11:57


Kochani BRAWO!! Gratuluję Wam wszystkim za niezwykłą przenikliwość i bardzo trafne typy w pełnym pary konkursie:)) Jestem również pod ogromnym wrażeniem Waszej kreatywności i lekkości pióra;) Daliście mi na prawdę dużo do myślenia, bo Wasze odpowiedzi były niesamowite!
Co takiego zatem może być kością niezgody w związku? Z Waszych komentarzy wynika, że problemem może być gotowanie, mycie podłóg, parzenie kawy czy odkurzanie... Zgodnym chórem odpowiadaliście jednak, że jest to przede wszystkim prasowanie! A nagrodą w konkursie jest:



Kto zatem zostanie szczęśliwym posiadaczem generatora pary Pro Expert Total GV8960 marki Tefal?

Oto komentarz, który ujął mnie za serce i zaparował totalnie:
Oj brakuje mi pary.Brakuje mi mocy i energii,przydało by się z 1400Wat. Całą moją energię wysysa mały wampirek-córcia i duży wampir-mąż. Ale nie poddaje się. Chociaż jakby istniał sklep z parą-to poprosiłabym do pełna! I tankowała co dzień. Życie jest za krótkie żeby tracić czas na robienie rzeczy na które nie mamy ochoty,na niepotrzebne wymiany zdań i przerzucanie się pomiętymi ciuchami ,wykrzykując:Twoja kolej albo rozwód!".Sprzęty AGD są po to by ułatwiać ludziom życie albo je ratować. Dodawać wolnego czasu i odejmować obowiązków.Przejmować obowiazki których nie chce nikt wykonać. Ale jest taki jeden sprzęt który przy tym wszystkim wciąga.Wkręcasz się w niego i chcesz jeszcze i jeszcze i jeszcze. Biegasz nim po domu krzycząc:”Mam parę i nie zawaham się jej użyć”. I parujesz,znaczy prasujesz,wszystko co wpadnie ci w rękę. Ubrania firanki pościel,kładziesz na jedną kupę i jednym ruchem ręki prostujesz niteczki materiałów. Otwierasz szafę i jednym uderzeniem pary przelatujesz wszystkie ciuszki odświeżając je i prasując. Genialne-GENERATOR PARY,generator wolnego czasu i generator radości w jednym! Oj Maleńki zamieszkaj z nami! Będziesz naszym czwartym kołem u wozu,który powiezie nas do bram szczęścia. Ocal mnie od rzucania w męża pomiętymi koszulami. Dodaj więcej pary naszemu małżeństwu. Zaparuj nam życie! 
Karolina gratuluję serdecznie!! Zgadzam się z Twoją wypowiedzią w 100% , niech żyje życie pełną parą:)))) To do Ciebie trafi ta wspaniała nagroda, od teraz mocy i czasu będziesz mieć dwa razy więcej!!!


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i jeszcze raz chcę Wam pogratulować konkursowych odpowiedzi! Było mi bardzo trudno wybrać tą jedną jedyną... Za to na pocieszenie Wam zdradzę, że niedługo wystartuje dla Was konkurs, w którym do wygrania będą aż trzy nagrody!
Tymczasem już jutro pełna recenzja z moich wrażeń w trakcie użytkowania generatora pary. Prasowanie to także i nasza kość niezgody w związku... Czy udało nam się ją zakopać?

Magda

Zobacz również

15 komentarze

  1. Uszczypnij mnie....dzięki dzięki przyda się jak nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Już, poczułaś? ;) Proszę o kontakt na simplyabouthome@gmail.com w celu ustalenia szczegółów wysyłki nagrody:)

      Usuń
  2. Oj, chyba były osoby które trafniej wytypowały podając dokładny model. A było napisane: "Liczy się trafność odpowiedzi oraz Wasza kreatywność!". "oraz" a nie "lub"
    Wiem że upierdliwy jestem ale zawsze zwracam uwagę na rzetelność przy takich sprawach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, owszem były, ale jak sam zauważyłeś liczyły się dwa kryteria: trafność jak i kreatywność. Nikogo nie prosiłam o dokładne wytypowanie modelu urządzenia, a fakt że ktoś się i o to pokusił, nie czyni go jeszcze zwycięzcą. Uzasadnienie wyboru danego urządzenia było tu kluczowe. Przeczytaj post konkursowy i zastanów się raz jeszcze nad jego warunkami, zanim nazwiesz kogoś nierzetelnym. I przyznaj się lepiej który to Twój komentarz;)

      Usuń
    2. Droga Simply About Home, to był mój pierwszy komentarz pod tym wpisem, a drugi na tym blogu :-)
      To była tylko taka mała zgryźliwość wynikająca z mojego charakteru a nie jakiś poważny zarzut. Jak zobaczyłem odpowiedź to przypomniało mi się powiedzenie: Uderz w stół a nożyce się odezwą. Skoro już chcesz rozkminiać to ok, proszę bardzo :-)
      Napisałem że zwracam uwagę na rzetelność - nie pisałem że tu było coś nie rzetelnie albo tym bardziej że Ty jesteś nierzetelna (teraz przypomina mi się: Tylko winny się tłumaczy). Post konkursowy przeczytałem. Wyłapałem dwa równoważne kryteria powtórzone dwukrotnie z czego jeden raz pogrubione (podkreślenie ważności): "Liczy się trafność odpowiedzi oraz Wasza kreatywność!". Ja interpretuję to w ten sposób że liczy się trafność (najcelniesza, precyzyjniejsza odpowiedź) i najbardziej kreatywne uargumentowanie. Ocena kreatywności to już indywidualna sprawa ale urządzenie jest akurat takie a nie inne. W kontekście tego że to firma Tefal zleciła organizację promocji (poprzez konkurs) tego a nie innego modelu wydaje mi się że podanie konkretnego modelu jest najtrafniejszą odpowiedzią. Generator pary jest bardzo ogólnym pojęciem i produkowany przez różnych producentów np. Philips'a. :-)
      Sorki za ten komentarz ale poczułem się sprowokowany :-) A przy pierwszym zapomniałem dodać buźki z przymrużonym oczkiem, o takiej ;-)
      A teraz najważniejsze bo zapomniałem:
      Serdecznie gratuluję zwyciężczyni wygranej oraz fajnej historyjki która jest bardzo fajna :-)

      Usuń
    3. 'Uderz w stół a nożyce się odezwa' - patrząc na wielkość Twojej odpowiedzi nie mogę się nie zgodzić. Strasznie długi komentarz jak na "tylko taka mała zgryźliwość". Myślę, że napisałam wcześniej sprawę jasno i klarownie: kryteria były dwa, ponieważ pierwszy (typ produktu) wytypowało wiele osób, kierowałam się tym drugim (kreatywnością). Mam nadzieję, że to zamyka temat.

      Usuń
  3. Gratuluje Szczęściarze
    I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!! Ps. Może jakieś zdjęcia pokoju dzieci Pani doda, bo widzę na instagramie, że troszkę się pozmieniało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, widzę że ktoś tu czyta w moich myślach;) Zapraszam: http://simplyhomeabout.blogspot.com/2014/11/w-krainie-koysanek.html

      Usuń
  5. Ja również gratuluję zwycięzcom:)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.