, , , ,

Wianek na drzwi i photoscape

10:52


Witam jesiennie:)
U mnie wiankowa produkcja w toku.
Na drzwiach w holu zawiesiłam duży wianek "sezonowy". Jako bazy użyłam gałęzi z drzewa, które jakiś czas temu ogołociłam, robiąc ogrodowe porządki. Będzie on podstawą do cyklicznie wymienianych dekoracji w ramach zmieniających się pór roku. Wianek wyszedł bardzo duży i początkowo przeraziłam się, że... przesadziłam. Ma bowiem 40cm średnicy. W sumie efekt nie zamierzony, po prostu te gałęzie ciężko się formowało. Okazało się jednak, że na drzwi pasuje jak ulał. Jak się może domyślacie - wybrałam się na spacer po dekoracyjne gałązki. Trochę było z nimi zabawy, bo roślina miała mnóstwo kolców i każdy z nich przycinałam sekatorem. Potem drobne gałązki przeplatałam między sobą, wciskając głęboko w szczeliny wianka, żeby się dobrze trzymały. I uprzedzający pytania - niestety nie mam zielonego pojęcia co to za roślina, może mnie ktoś oświeci :)

Mój wianek jesienny prezentuje się tak:

A kiedy jesień się skończy, wyjmę bez problemu uschnięte roślinki i zrobię kolejny :)

A tu jeszcze prace w toku:

Na koniec chciałam się z Wami podzielić moim małym odkryciem. Mianowicie czy ktoś zauważył, że zdjęcia tu przedstawione odbiegają trochę wizualnie od tych, z moich wcześniejszych postów? To efekt prostego programu do obróbki zdjęć: Photoscape. Program jest darmowy, a jego obsługa jest bardzo intuicyjna. Można dowolnie kadrować, polepszać jakość zmieniając jasność czy kontrast i dodawać filtry. TUTAJ znajdziecie krótki opis podstawowych funkcji. Jeden wieczór i już wiadomo co i jak. Może komuś się przyda, więc polecam. Ja sama jednak wrócę do swojego tradycyjnego Photoshopa, z którym trudno mi się rozstać ;) Choć nie twierdzę, że raz na jakiś czas nie zdradzę go z Photoscape :) 

Magda

Zobacz również

23 komentarze

  1. Wianek śliczny :) a może przygotowałabyś post szkoleniowy krok po kroku, jak przygotowujesz taki wianek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czuję się ekspertem, ale pomyślę nad tym;) Buziaki Aniu

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się twój wianek,tym bardziej,że uwielbiam jesienne roślinki tego typu :) Ja też się trochę bawię Photoscapem.Wcześniej używałam go jedynie do łączenia zdjęć ale teraz trochę bardziej się zagłębiłam w jego funkcje :) Fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianek :)
    Ja od dawna używam tego programu np, do rozjaśniania zdjęć i potwierdzam, że obsługa jest bardzo intuicyjna :) Photoshopa nie ogarniam :D
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) A Photoshop nie taki straszny jak go malują;)

      Usuń
  4. super wianek :) ja jestem zwolenniczką photoshop lightroom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wianek zrobiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek wyszedł piękny! I własnie fajnie,że taki duży...przynajmniej widać ;P
    Photoscapa używam od dawna i bardzo go lubię :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek jest przepiekny ! I fotografie też, ale to nie zasługa programów.....dobre fotografie to złożenie wielu czynników, ale najwięcej gra rolę kadrowanie, to jak ujmujemy temat. Tobie to wychodzi wspaniale......dlatego programem możesz jedynie "wyciągać" to czego nie wyciąga sam aparat. Bo resztę świetnie czynisz sama:) Lubie fotografię artystyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny wianek. Wygląda bardzo profesjonalnie.
    Nie znałam Photoscapa, a bardzo mi się coś takiego przyda, bo jedyny komputer z Photoshopem jeste ciągle zajęty przez męża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Magda,

    Beautiful photos and the wreath!

    Many hugs, Marikki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wianek uplotłaś. Pozdrawiam i powiem jedno Teneryfa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty i piękny wianuszek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleś się naplotła :-) Jest piękny ! Taki bardzo na teraz .. Podoba mi się .
    40 cm - wow :-) Sama mam takiej średnicy i wiem jaki to kolosek , ale za to jaki ozdobny sam w sobie :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny wianuszek. Ślicznie wygląda. Bardzo pomysłowy. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny wianek ten i ten poprzedni w kolorze zielonym :)
    Śliczne :)

    Zapraszam czasem do mojego Simple life :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolna kobietka z Ciebie-uwielbiam takie dekoracje! Juz wiem co będę w w/e robić:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta roślinka, to irga :) Płożąca ślicznie się rozkrzewia i jesienią naprawdę zdobi ogród. http://pl.wikipedia.org/wiki/Irga

    Pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to na pewno ta roślinka! Dziękuję bardzo za pomoc:)) Pozdrawiam

      Usuń
  17. świetny wianek! i bardzo przyda mi się link do foto-programu:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.