, ,

Inspirujące profile na Instagramie, które warto odwiedzić!

18:30

Witajcie po krótkiej przerwie. Czasem człowiek musi oderwać się od wszystkiego, zostawić urządzenia elektroniczne i włączyć tryb "życie". Ja zostawiłam rozgrzebane projekty, maile i niedokończone sprawy, wyłączyłam komputer i wyjechałam. Wakacje last minute to nie jest coś, na co możemy sobie ot tak pozwolić. Jednak, gdy nadarzyła się okazja - dzieci wyjechały z dziadkami na wczasy, my mieliśmy dwie opcje. Albo gnijemy we Wrocławiu, pracujemy i udajemy, że da się tak wypocząć, albo rzucamy na chwilę wszystko i lecimy w nieznane. No i zaryzykowaliśmy. Nie jest bowiem sztuką sumienne wykonanie pracy, ale budowanie nadszarpniętych stresem i życiem relacji. Po tygodniu spędzonym na cudownej wyspie Korfu, mogę śmiało stwierdzić, że to było coś, czego potrzebowaliśmy. Intensywne życie we Wrocławiu zamieniliśmy na intensywne zwiedzanie wyspy, ale taki odpoczynek właśnie lubimy. Zanim jednak pokażę Wam zdjęcia i oprowadzę po najpiękniejszych zakątkach Korfu, chciałam Was zaprosić w inne miejsca.

Jak zapewne już wiecie - jestem wielką fanką Instagrama. Sama aplikacja jest bardzo prosta, intuicyjna i chyba nie trzeba jej przedstawiać. Dla niewtajemniczonych (a są tu jeszcze tacy?? bo nawet  80-letnia babcia mojego męża go używa!;) ) jest to aplikacja na telefonie, w której publikować można zdjęcia lub krótkie filmiki. Można też stać się częścią instagramowej społeczności, gdzie obserwujemy innych użytkowników, komentujemy czy rozdajemy ♥.
Niejednokrotnie publikowałam tu na blogu zdjęcia z mojego kanału, dzięki którym możecie zobaczyć jak mieszkamy, co robimy - tak na co dzień, zwyczajnie. Dziś jednak nie będę Wam ich pokazywać. Możecie je zobaczyć na dole bloga albo kliknąć tutaj;)

Dziś zapraszam Was do miejsc, które mnie osobiście urzekają, inspirują i motywują. Dzięki nim mam ochotę czerpać z życia garściami, cieszyć się codziennością. łapać wspomnienia. A potem do nich wracać. Dla mnie to czysta przyjemność móc zatrzymać się na chwilę, w tym szalonym pędzącym świecie, popatrzeć się na zdjęcie i zwyczajnie się uśmiechnąć. 




Courtney Adamo to mama czwórki dzieci mieszkająca w Londynie, gdzie można podglądać jej intensywne i pełne radości codzienne migawki. Od niedawna rodzina porzuciła ukochane miasto i wyruszyła  na roczną wyprawę w nieznane. Zamierzają przemierzyć świat wzdłuż i wszerz, a wszystko po to, aby jeszcze bardziej wzmocnić rodzinne więzi i poznać smak przygody.

 lubię za:
- styl
- odwagę
- piękną codzienność ze szczęściem wymalowanym na twarzy roześmianych dzieciaków
- warto zajrzeć do wcześniejszych wpisów, by przejść się po Londynie wraz z dzieciakami i Courtney;)



Amanda Watters, jak sama pisze o sobie, jest po prostu... szczęśliwa:) 

 lubię za:
- subtelne, a zarazem pełne emocji zdjęcia
- wspaniałe kadry
- zwyczajną - niezwyczajną prozę życia
- fantastyczne wnętrza w tle




Znacie? Lubicie? No musicie poznać, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście:) Nie będę się rozpisywać, bo wystarczy zobaczyć instagramowy wall Mrs.Polki, aby odkryć że:

- styl i życie mogą być malowane pastelami 
- w tym domu czuć szczęście na kilometr
- świetny gust i konsekwencja w doborze domowych dodatków są godne podziwu



Bajecznie kolorowy profil Syl zawsze daje mi powód do uśmiechu i rozpogadza w nawet pochmurny dzień:))

 lubię za:
- kolor, kolor, kolor! Ten profil aż kipi kolorami:)
- odwaga i konsekwencja
- kreatywność
- ciekawy design i świetne grafiki




Ten apetyczny profil zdecydowanie kręci się wokół stołu;)

 lubię za:
- piękne zdjęcia jedzenia, doskonale ujęte, tak że od razu mam ochotę pożreć telefon!!!



Paulina mieszka z rodziną na Podlasiu. Wspólnie z mężem prowadzi duże gospodarstwo i agroturystykę. Podziwiam jej podejście do życia i prowadzeniu biznesu ze szminką na ustach i  w kaloszach:))

 lubię za:
- naturalność
- pełne humoru podejście do życia
- ideę slow life, która pomimo ciężkiej pracy na wiejskiej farmie pięknie dopełnia całokształtu życia.




Za Gałązkami kryje się bardzo przedsiębiorcza mama, która nie tylko ma świetny gust i fantastyczne dzieciaki, ale też prowadzi własny sklep z asortymentem dziecięcym. Gdy oglądam zdjęcia słodkiej Liwki, aż mam ochotę na kolejne maleństwo, tylko ciiii;P

 lubię za:
- styl i modę dziecięcą
- przyjemnie kadry i konsekwencję stylistyczną w prowadzeniu profilu

...

Jestem ciekawa czy znacie te miejsca, podglądacie, lubicie...? A może chcielibyście się podzielić Waszymi ulubionymi profilami i tym, co Was w nich urzeka? Nie ma nic lepszego niż pozytywni ludzie, świetne zdjęcia i to magiczne COŚ, co sprawa, że każde zdjęcie jest wyjątkowe nie tylko dla jego autora:))

Ps. Jeśli używacie Instagrama to warto robić to świadomie, a nie rozdając serduszka na oślep. Dla mnie ta aplikacja to nie tylko radość dzielenia się swoimi kadrami z życia, ale też czerpanie tej radości od innych osób, które sama obserwuję. I wiem, że nigdy nie będę przeglądać i obserwować tysięcy profili innych osób, których nie znam. Wolę skupić się na tych, które dla mnie coś znaczą, dzięki którym poznałam fantastycznych ludzi, niejako uczestniczę w ich życiu, dzielę radości i smutki, a nawet wymieniam maile! I myślę, że o to tu właśnie chodzi. Inaczej... szkoda naszego czasu.

Magda

Zobacz również

17 komentarze

  1. Otóż ... ja. Nie jestem instagramowa. Taka ze mnie "przeciwko establiszmentowi" mama 4 latka:)) Założenie konta na FB wymagało ode mnie przełamania się NIE LADA. No "go with the flow" to zdecydowanie nie ja:( Choć tak mnie ten instagram kusi... pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja założyłam IG prawie 3 lata temu, kiedy wpadłam w posiadanie jako tako dobrego telefonu z aparatem. To był intensywny okres, gdy moja córa się urodziła, a ja żeby pamiętać co się działo (ledwo na oczy widziałam;)) robiłam fotki, a potem mogłam na spokojnie powspominać, by te cudowne chwile mi gdzieś za szybko nie uleciały... I tak to się zaczęło:) A z kontem na FB też miałam problem, ale jakoś dałam radę;)

      Usuń
    2. Czyli..jest szansa,że jednak dam się złapać;) a najbardziej pociągają mnie formy,które naprawdę inspirują..o czym piszesz

      Usuń
  2. Mnie też wciągnął INSTA... :):):) i Lubie tam zaglądać :) jest tam tyle inspiracji... Buziaki i do zobaczenia czy tu, czy na fb, czy na instagramie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia Natalko! Robisz świetne zdjęcia na insta, zwłaszcza lubię u Ciebie oglądać sielskie-wiejskie migawki:) Ps. w jakim woj. mieszkasz, że tak pięknie u Ciebie? Chyba już się kiedyś Ciebie pytałam, ale nie pamiętam..;/

      Usuń
  3. Strasznie mnie ciągnie ten Instagram, być może będę mieć w tym roku lepszy telefon, to się do niego wkręcę, póki co, tylko obserwuję, a jest tam tyle inspiracji, że aż w głowie się kręci. Do zobaczenia na blogu, fb... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, że o mnie wspomniałaś, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie i ja się przekonam kiedyś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja mam podobnie - drażnią mnie profile na których autorzy wrzucają nieprzemyślane (nie chcę używać słowa brzydkie :D) fotografie. Wiem, że nie każdy jest specjalistą w tej dziedzinie ale niestety tak już jest. Cenię instagram właśnie za to, że w odróżnieniu od facebooka obserwacje nie są uzależnione od rzeczywistych relacji dzięki czemu sama mogę decydować, które profile warte są mojej uwagi. Twoje propozycje są świetne! Część znałam a resztę zaległości właśnie nadrabiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój świat i poczucie estetyki. To jednak my decydujemy co nas zauroczy i częścią którego świata będziemy chcieli się stać. Nikt nikogo nie zmusza;) Mnie tylko denerwuje spam w komentarzach typu follow4follow, polubienia profili aby tylko ktoś się odwzajemnił tym samym ( a jeśli tego nie zrobi to rezygnacja z obserwowania!) czy te nieszczęsne serduszka na oślep. Tego nie robię i przed tym przestrzegam.

      Usuń
  7. Posłużyłam się Twoimi wskazówkami podczas malowania moich mebli na biało, niedługo zamieszczę efekty na blogu ;)
    http://lifewithcuriosity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać jak już będzie post, na razie pusto jak widzę;)

      Usuń
  8. Witaj Magdo, od jakiegoś czasu i ja mam konto na IG, powoli się wdrażam, pokazując przede wszystkim swoje mandalowe prace oraz migawki z naszego życia:) Lubię przede wszystkim profile ze skandynawskimi wnętrzami oraz tzw. artystyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też śledzę sporo skandynawskich profili, jednak... wieje od nich jakimś takim chodem;P I pomimo tego, że wyglądają fantastycznie, to do mnie nie przemawiają;)

      Usuń
  9. Wszystkie z podanych obserwuję :)

    Polecę siebie, może się spodobam :)

    @divanaurlopie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero zaczęłam działać na instagramie, a Polkę uwielbiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku jakoś tak bardzo sceptycznie podchodziłam do Instagrama, a ostatnio niesamowicie się w niego wkręciłam;) Jest tyle pięknych, inspirujących profili, tyle fantastycznych kadrów wrzucanych tam każdego dna. Zdecydowanie fotografia to coś co kocham, nie mogę więc wobec tej aplikacji przejść obojętnie;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.