, , , , ,

Organizacja biura w domu - praktyczne i niezbędne

11:04


Na dobry początek tygodnia zapraszam po garść inspiracji do domowego biura. Niezależnie od tego gdzie pracujemy, chcemy przy własnym biurku czuć się swobodnie i przyjemnie. Pracując w domu mamy tę wyjątkową możliwość doboru takich elementów naszego kącika, aby połączyć praktyczność z naszymi estetycznymi upodobaniami. Jak wiecie, właśnie organizuję swój mały gabinecik, wykorzystując sprzęty i meble uzbierane z różnych lat. Nie jest to łatwe zadanie, zważając na mieszankę stylistyczną tych mebli, jednak w tym przypadku stawiam przede wszystkim na ich funkcjonalność. Co zatem uważam za niezbędne przy aranżowaniu własnej pracowni?

Tablica inspiracji 
Czy to nad biurkiem, czy zlokalizowana obok - tablica pełna zdjęć, wycinków z gazet, wydruków i rysunków będzie nie tylko bardzo pomocna, ale też niezwykle motywująca. 

Adorable work space!
Tablica korkowa w kolorowej ramie
workspace
Tablica z lnianej tkaniny? Czemu nie!

Metalowa krata jako moodboard
work space
Washi tape zawsze przydatny

Duży blat roboczy
Z jednej strony komputer, z drugiej miejsce do rysowania, kreślenia itd. Moje biurko zdecydowanie musi być duże, a jakby było w takim ładnym kolorze, to jeszcze lepiej!

Home office - color for the tabletop, love the art saying about books & shoes, doesn't take much space to have a cute little office!

Work space

Odpowiednie oświetlenie
Kilka źródeł światła oprócz wykorzystania światła dziennego to bardzo dobry pomysł. Nie tylko lampy sufitowe, ale też mniejsze kierunkowe, z możliwością dostosowania ich położenia, będą bardzo pomocne. 

Creative Workspace Ideas - UpcycledTreasures.com
Ergonomiczne wykorzystanie tej przestrzeni byłoby dla mnie idealne!
Home office, Yellow chair;
Świetne wykorzystanie wykusza i jakie kolory!
Wygodne siedzisko
Fotel, krzesło, mały, duży - nie ważne w jakim stylu, musi być wygodny.

Creative workplaces. Why do they always have one focal luxury that I don't -- huge windows/natural lighting??!
Mini przestrzeń do pracy  też może być wyjątkowa
Koc czy inny pled na krześle - dla mnie konieczność - zawsze marznę!


Pojemniki na przybory
Mnóstwo, całe mnóstwo, różne przegródki, pudełka, koszyki, słoiczki. Tego nigdy dla mnie za mało;)

Working



Miejsce do przechowywania
Czy to przepastna szafa czy otwarte półki, miejsce na książki, segregatory musi koniecznie się znaleźć w każdej pracowni.


work space



Więcej inspiracji znajdziecie tutaj.

Miłego dnia kochani!
Magda

25 Creative Workspace Ideas - Inspiration for designing a creative home office, studio or craft room. UpcycledTreasures.com

Zobacz również

19 komentarze

  1. Jak dla mnie post na czasie !!! Regał do przechowywania - mam, biurko- blat 200cm.z Ikei - mam, tablica- musze pomysleć !!! Cały czas się organizuję, kombinuję, dzięki za post !!!! Zdjęcia cudne !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam w woje gusta:) A moodboard zawsze fajna rzecz;)

      Usuń
  2. Ach... jakie piekne inspiracje...
    cudownego tygodnia Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, bardzo fajny post. Ja swój "gabinecik" , biuro, mam od niedawna i cały czas szukam inspiracji na dopieszczenie go i... właśnie znalazłam.... tablica na ściance obok zawsze mi się marzyła,a miejsce na przechowywanie to bardzo fajna i praktyczna rzecz. Dzięki za inspiracje. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda przepiękne inspiracje. Marze o własnym kącie a takie biurka to już obłęd :_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masa ciekawych inspiracji :) I ta drewniana lampka - cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, każdy z biurowych kącików w innym stylu i każdy piękny :)
    Ja teraz mam do dyspozycji wielkie biurko córci, która wyjechała na studia i świetnie mi się przy nim pracuje :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam "home office" w kącie sypialni :) czeka na nowe krzesło i koziołki pod blat. Duże to biuro nie jest, ale działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie. Czas pomyśleć o nowym biurze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz może jakiś pomysł na połączenie biura z kącikiem dla dziecka?

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zestaw inspiracji. Na pewno wybiorę coś dla siebie, bo kilka pomysłów przypadło mi do gustu :)
    Z pozdrowieniami Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje, ja sama dopiero urządzam swój kącik do pracy i jeszcze brakuje mi takich smaczków :) Ale z rzeczy najważniejszych to muszę zadbać o lepsze oświetlenie, żeby za miesiąc nie oślepnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Domowe biuro można stworzyć na wiele różnych sposobów, byle tylko dobrze się w nim pracowało i wystarczało miejsca na wszelkie szpargały. Tablica korkowa na ścianie to raczej obowiązek dla utrzymania porządku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowocześnie i schludnie. Świetny dobór inspiracji. Na pewno będę tu wracał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafny wpis kochana, bardzo fajne rozwiązania na domowe biuro, właśnie czegoś takiego szukałam, nie dawno otworzyłam swoją firmę a pracuję jako freelancer, także domowe biuro nie jest mi obce, ale chciała bym coś zmienić.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.